czwartek, 5 marca 2015

Od Tobias'a-cd Noctis'a +18(lekkoxd)

 Spojrzałem w tamtą strone. Podbiegłem tam i zauwarzyłem landrynke uprawiającą striptiz. Spojrzałem na chwile w bok. Leżała tam przepiękna wadera. Wprost idealna. Niewiedziałem czy to była prawda czy nie.
> - Choć do mnie - usłyszałem jej słodki głos. Zaczołem tam iść. Powoli, coraz szybciej. Mjałem na nią chętke po tym wszystkim co przed chwilą widziałem. Kiedy już byłem obok mnie.
> - Widze, że mnie chcesz - powiedziała - ale najpierw musisz dla mnie upolować kruliczka - powiedziała. Szybko to zrobiłem i wruciłem do wadery. To spojrzała na mnie uwodzicielsko i staneła oplatając mnie ogonem. No po prostu nie mogłem. Obwąchaem ją i wskoczyłem na nią. Po chwili w nią wszedłem i się zaczeła. Wreszcie doszłem i z niej zeszłem. Tak ona była prawdziwa a ja szczęśliwy. wruciłem potem do Noctisa.
>
> < Noctis>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz