piątek, 6 marca 2015

Od Emily-cd Noctis'a

Nie wiedziałam o co mu konkretnie chodzi. Była godzina, grubo po 18, i to samo pytanie, iść? Czy nie iść? To może najpierw zjem kolacje (xd), prawdę mówiąc głodna byłam, wyciągnęłam z szafki chleb tostowy, wsadziłam dwie kromki do tostera, z lodówki wyciągnęłam majonez. Po chwili kolacja była już gotowa, usiadłam przed telewizorem, gdy zjadłam spojrzałam na zegar. 19:41?! Teraz to ku**a się na pewno spóźnię! Wzięłam torebkę, szybko się ubrałam i wybiegłam jak szalona zamykając za sobą drzwi mieszkania. Po 15 minutach byłam już na miejscu. Weszłam do kawiarni i zobaczyłam niego przy stoliku, zbulwersowana usiadłam do jego stolika i spytałam:
 - O co ci chodzi?!

Noctis? Sorry, że wymieniłam ci składniki mojej kolacji xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz