czwartek, 5 marca 2015

Od Noctis'a-cd Tobias'a

-Co mnie ufo, ja idę to tych gadających cukierków!-powiedziałem. Wilk zajął się latającym spodkiem.
Podszedłem do cukierków. Przysiągłbym, zjawili się znikąd. Podałem im łapę. Gdy byłem bliżej zacząłem je zjadać.
-Oni są zajebiści-powiedział skrzydlaty
-Żebyś wiedział kur*a.-odpowiedziałem. Gdy znów próbowałem ugryźć cukierka uciekł. Wyjebałem się na pysk i leżałem śmiejąc się. Nagle znikąd pojawiła się rura. Wkroczyła tam czerwono-biała "miętówka" w obcisłym stroju(jak ,nie wiem). Zaczęła tańczyć jakiś erotyczny taniec. Zjawiły się 2 inne landrynki
-Tobias!-wrzasnąłem. Wilk podszedł do mnie.
-OOO!-zdziwił się
-Dalej-wrzasnąłem i znowu przyryłem w glebę patrząc na striptiz xd.

Tobias? Normalnie klub GO GO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz