piątek, 6 marca 2015

Od Noctis'a-cd Emily

-Spokojnie. Ale skoro tak gramy. Oczyść swoje myśli. Masz tam bajzel. Skup się na jednym
-Co?! O co ci znowu?!
-O nic. Po prostu potrafię robić różne rzeczy. I  ty na pewno też. Nieprawdaż?-spytałem. Moce umysłu tak często mi się przydawały.
-Przestań! Pogięło cię?
-Możliwe, ale po co. Wolę mówić prawdę. I wiem więcej niż ci się wydaje
-Czy to jakiś tani podryw?
-Nie robię takich rzeczy, to coś innego. Pewna zdolność. Indywidualna. I ty też taką posiadasz. Na pewno. Kawiarnia o 20. Do widzenia-nie zdążyła nic powiedzieć. Rozłączyłem się. Teraz tylko wystarczy czekać aż przyjdzie żeby się dowiedzieć co wiem. A wiem stanowczo za dużo. Nienawidziłem tego w sobie. I nie wierzyłem, że przez jedną rozmowę mogę się dowiedzieć czy ktoś jest tym kim ja jestem...

Emily??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz