sobota, 7 marca 2015

Od Noctis'a-cd Emily

Nie rozglądałem się za odchodzącą dziewczyną. Po chwili napisała mi sms'a.
Oczywiście-pomyślałem- spotkać się chce.
Wypuściłem powietrze z płuc i poszedłem dalej.
Gdy już lazłem do swojej jaskini wyciągnąłem jedną z tych książek, które się wyciąga tylko dlatego, że nie ma się co robić. Wylosowałem sobie jakiś dziwny temat. Dopiero potem zorientowałem się, że nigdy go tu nie widziałem. Zacząłem czytać z ciekawości. Opowiadał o wojnach, bogach -chyba tych greckich- i o czymś jeszcze. Zaplątałem sie w tą księgę. Jednak nagle się urwała. Dalej był tylko jakiś tam inny rodzaj. Jakby ktoś chciał zatuszować to co tam było. Zobaczyłem tylko ślady ołówka, które odbiły się na następnej kartce. Zamknąłem ksiegę i wstałem. Spędziłem całą noc na czytaniu. Wyszedłem na spotkanie z dziewczyną

Emily?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz