piątek, 6 marca 2015

Od Noctis'a-cd Emily

-Nie bulwersuj się tak. Ludzie patrzą-powiedziałem i wziąłem łyk coli, która stała na stoliku
-Żądam odpowiedzi!
-A ja normalnego życia. Nic nie jest proste.-uśmiechnąłem się ironicznie
-Więc?-uspokoiła się
-Chciałem porozmawiać o nas. Zapewne o tym nie wiedziałaś, ale jesteśmy bardzo podobni. Aż zbyt-nachyliłem się-wadero..-szepnąłem do jej ucha aby ludzie nie usłyszeli.
Wyszedłem z lokalu zostawiając kilka srebrnych pieniędzy. To nie było miejsce na takie tematy. Myślałem, że nie będzie aż tak domagała się odpowiedzi. Wyszła za mną. Poszedłem na skraj miasta nie zwracając uwagi na jej pytania
-Odpowiesz w końcu!
-Powiedziałem. Wadero
-O co ci chodzi!-była zdziwiona
-Ufam ci tylko dla tego, że jesteś taka jak ja. Domyśl się. To zagadka. Dlaczego to się z nami dzieje. Dlaczego się zmieniamy
-Zmieniamy?-była jakby zaniepokojona
-Kobieto! Dobijasz mnie! Wiesz jak to widać!-powiedziałem

Emily? Domyśl się wadero xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz